Long time no see ;)

Tjenixen nu är jag back on track igen.. :)

Sitter på skolan och har nyss skrivit "Studieplan för tal" i rapportform, rätt skoj.

Är klart me den nu så har slutat för dagen, nu ska jag bara vänta på att Madde och Maria ska sluta så ska vi hem till Maria sen och äta middag och snacka lite tjejsnack, som alla säkert vet vad de handlar om..

Jaa, under sommaren har de väl hänt rätt mycket faktist, men ändå inte..
Va till sthlm för typ 1 månad sen nu och kollade på sjukan om jag va frisk och så, och de va jag, tro de eller ej xD
Sen har jag förlovat mig :) För snart 2 månader sen ;) och om 7 dagar har jag och min underbara Robert varit tillsammans i 1 år.. :D de är sjukt hur fort tiden går alltså.. :)

Men men, nu ska jag gå och dricka vatten och så vänta på att klockan blir halv 4 så mina flickor slutar :p

Ha de bra, jag lovar att jag ska börja sköta mitt bloggande ;)

Puss och kram <33

Robert, <3

Du är de bästa som finns.. Älskar dig massor <3
Jag saknar dig... min soldat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0