365 dagar, 12 månader, 1 år!!

Vart har tiden rusat förbi, idag har jag och robert våran ettårsdag, som vi firade i helgen..

Han bokade relax avdelningen på sportcity i Kalix i två timmar, så vi va där och myste på helt ensamma, de va så mysigt.. :)

Innan dess åt vi middag, det blev stekt kyckling, vitlökskroketter och fetaost. Efter att vi varit på relaxen så for vi hem och såg på micke och molle, eller de som va kvar sen vi satt där och åt middag, så kanske såg 10 min av slutet på micke och molle.. Sen blev de att se black hawk down (?) Mycket bra film.. Aah, efter de så gick vioch la oss för att sova :)

Igår då, då va vi och såg på fotboll, matchen slutade 2-2 :p


Idag händer väl inte så mycket, skulle vilja vara med min pojke, men kan inte eftersom han är i lumpen..
Men han finns i mina tankar jämt :p

sitter just nu och väntar på att lektionen ska börja, vilket den gör 12:25, då blir de djur i zoohandel :)

Men ha de så bra nu.. :p skriver någon gång ;)

Puss <3

Robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0