28/9 -09

Har haft en helt underbar helg, med min familj, och mormor. Och självklart har Robert varit med också :)

Firade min bror i helgen, han fyller 20 imorn, men han firades i lördags :p

Nu sitter jag på rummet, ska snart kila iväg och äta frukost, MUMS :D är jätte hungrig. Sen ska jag förbereda mig för dagens lektioner, som jag inte vet vad de är för nått ännu, eftersom man inte kan kolla för veckan på internett, men det löser sig alltid :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, bortsett från skolan då. Men det är något tiden får avgöra :p

Aja, nu ska jag kila till matsalen och äta god frukost :D

Ha en helt underbar dag nu alla underbara läsare :p

Puss

Robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0