19/11 -09

Nu sitter man då här igen, inte första gången och inte heller den sista.. Vi fick sluta tidigare idag eftersom våran idrottslärare skulle ivåg på en kurs så blev den lektionen inställd. Så nu sitter man här och funderar och fillosoferar...
Funderar på om jag ska och springa av mig lite energi i idrottshallen eller inte... Hmm.. Låter jobbigt iaf, men tror de skulle va rätt skönt om jag ska vara ärlig.. ;)

Idag har de inte hänt så mycket mer utöver de vanliga alltså..

Saknar min underbara pojkvän och längtar till på fredag. :)


TILL ALLA 9:or SOM SKA VÄLJA GYMNASIE!
På lördag mellan kl 10-14 så är det öppethus här på Grans Naturbruksskola i Öjebyn.
Vi som läser djurvåd och som nu går andra året kommer hålla till i smådjurshuset och ha lektioner där.
Vi kommer bland annat ha engelska där på lördag och jag ska prata om Majsormarna (på engelska då) och övriga i klassen kommer ha ett annat djur att prata om. Det är ungefär vad jag vet som kommer att hända..
Ni är varmt välkomna och titta er runt och ställ gärna frågor till oss elever så ska vi göra så gott vi kan för att svara på dom :)


Nu får ni ha de så bra allihopa och så hoppas jag att vi ses på Lördag ;)
Tjiing :*

Robert, <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0