9 dagar :D

Om 9 hela dagar blir jag då alltså 16år, känns gammalt, nu kan man ju på riktigt börja snacka om vad man gjorde för 10 år sen, fattar inte hur äldre människor kan känna sig unga när dom pratar om vad dom gjorde för 50 år sen, skulle känna mig som en mumie då.. hehe :p

aja, idag har jag bränt mig i solen, och fått miljontals solexem på armarna, och de kliar, men.. jag är duktig.. JAG KLIAR INTE TILLBAKA! ;) jag är så kung :D

Hmm, ja, har då inte hänt så mkt idag faktist, har haft lektioner och så rast och till lunch fick vi köttfärslimpa, och de va NAJS!! :p haha skojja, heheheh :p nä men de va gott ;)

Jaa, ikv vet jag inte vad som händer, ska väl ta ett samtal me mina päron om solkräm och kylbalsam eller nått i den stilen :p

aja, ska inte snacka nå mer gojja nu, ha de bra,

pussar

robert, <3

Kommentarer
Postat av: Gudfar

Du är en mumie å vi gamla blir aldrig gamla bara vissa KRAM

2009-05-20 @ 05:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0