8 dagar :)

Jaha ja, nu är man då här igen, håller på med min projekrapport, men de är sååå segt, blir ju galen. Varför ska man göra allt så avancerat? Eller ja, mer avancerat än va de redan är? Herre Gud, 1,5 radavstånd hit, och 12 punkter dit, ååh, så less jag blir... men ja, som tur är slutar man sen efter svenskan :p

Fick en jätte bra salva av skolsköterskan idag, den heter Mildison och den är jätte bra mot solexem och om man bränner sig i solen, den innehåller 1% kortison, sen äre en fet salva, SUUPER är den, smordes igår eftermiddag, och redan efter en timme så hade exemen börjat gå ned, och nu idag är dom nästan borta :D helt underbar.. :)

Imorn har jag bara en lektion på morgonen, eller ja, vi ska bli guidade av åk3 och få höra historia om Grans, ska bli intressant. Egentligen skulle vi ha haft en föreläsning oxå, men han som skulle föreläsa han va med om en bil olycka och ligger på sjukhus, :( inge skojj..

Har faktist, angående bil olyckor, haft ovanligt ont i rygg och axlar i veckan, så ska kika in till Birgitta sen och se vad hon säger. Se om de är nått som är galet eller om de bara är överansträngning eller nått sånt. Men men, får hoppas på de bästa..

Nu ska jag ta tag i min rapport och sen i eftermiddag ska jag jobba med etologi så jag kan maila över frågorna till ola så han får rätta dom och sen blire hårdplugg inför etologiprovet som jag ska ha vecka 23 :p

Men men, ni får ha de så mega bra :D

Puss&Kram

robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0