16 år sedan igår, och allt har börjat bra, eller?!

Nå ja, i lördags när mamma och jag höll på att flytta ut möblerna från Mattias lägenhet så rammlade jag då i trappen coh slog i knät..

På måndag morgon kunde jag inte stödja på benet, så jag gick till Birgitta som lindade om de och jag fick ett par kryckor, så jag hoppar nu mer på kryckor då. Jaa, de rullade på som vanligt igår då, inge större problem.

Idag på morgonen blev jag super glad för jag kunde gå på benet, så jag lämnade kryckorna hemma vilket va VÄLDIGT smart (eller så inte) När jag går upp för trappan och ska till lektionen så small de till som bara den i knät, lät som ett hagelskott, och nu gör de ondare än vanligt. Så jag svor för mig själv och kom på, "aah de är ju torsdag" (våran skolläkare är här på torsdagar), så jag gick till skolsköterskan idag igen och träffade skol docktorn som kollade på knät

och de visade sig att jag har en blödning under benhinnan i knät, så ska smörja in en salva där nu en gång om dagen och se om de hjälper... Och så måste jag hålla koll på de så att det inte sväller upp och så, för då måste jag till sjukan och tömma ut blod och vätska och en massa svammel!!

Så började min dag, hoppas ni haft en bättre start på dagen..

Jaja, har nyss gjort matte prov, får se hur de går, hade tänkt kamma hem ett VG, men de kändes inte som att de gick så bra alls. Men men, vi får se. va ekvationer som jag älskar oxå, så G har jag säkert fått alla gånger :)

Hmm, ikv händer väl inte så mkt, ska till Robert och hämta kryckorna och sen vette sjutton, bara ta de lugnt så jag inte anstränger knät i onödan, och hoppas på att de är bra till balen.. annars blir de tråkigt.... :(:( Hojja!

Aja, nu ska jag se om jag hittar sara, hon sprang nog och gömde sig..
Ha de så bra allihopa nu :)

Puss&Kram
robert, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0