Så smidig jag är :)

Har ju inte kommit in på min blogg, har försökt byta lösenord typ 1000 ggr, men de har inte fungerat.. Men nu har ajg kommit på vad jag gjorde för fel.. Använde ju fel mailadress :D har min gammla adress här och jag försökte me den nya.. Men nu är jag tillbaka här igen :) hahah xD

Har haft djur i zoohandel hela förmiddagen då vi gjorde hälsokontroll på gnagarna, marsvinet jag hade hade gråstarr, vilket är väldigt vanligt på marsvin när dom blir äldre. sen skulle jag ha ut kaninen, och då va jag tvungen att krypa in i buren för att få tag i henne, och då säger våran lärare Fia att dom skulle stänga in mig för att jag såg ut att ha de så rba bland spån och hö :)

Hela eftermiddagen har jag kört traktor, lastat och tippat. :) De är alltid lika roligt.. :p är dock en konst de där me att backa me släp, men jag börjar bli skillad på de nu, så mamma, passa dig... ;) haha

Jaa, ska snart äta pannkaka (plättar för er som hellre vill ha de så) till middag :D Ska bli mums, är jätte hungrig. De va lax till lunch idag, med romsås :D gooooottttt ;)

Idag händer väl inte så mkt mer än vanligt, ska sätta mig och glo på tv sen och se om de är ngt intressant, annars lägger jag mig och läser.. ska duscha iaf, de är ett som är säkert.. :)

Robert åker till Grand Canaria imorn, och blir borta en vecka, så kommer inte höra ett pip av honom på EN VECKA!!! Inser ni att jag inte kommer klara mig? Inser ni vilket lidande de kommer att vara? INSER NI ATT DE HÄR ÄR TORTYR???????! Haha okeey, hets. Men iaf, kommer sakna honom enormt mkt, så tkr den veckan ska gå fort så jag får träffa honom, har inte träffat honom sen i söndags kväll när han körde mig till bussen... :( Suck... De är ju jätte länge sen, :/ aja, jag får väl stå ut :p

Ska vara me Emma någon dag under helgen och härja, ska se OTH och så :) Jäätte mys kommer de bli, visst gumman ? :p De är typ 500 000 000 år sen vi sågs ju... Inte bra inte bra....

Jahaja, nu ska jag inte sitta här och skriva mer, nu vet ni iaf att jag lever :D

Ha de bra :)
Puss <3

robert, <3

om kärlek vore vatten, skulle du aldrig mer behöva vara törstig<3

Kommentarer
Postat av: Emmsa

Haha, 500 000 000 år kanske är en liiiten överdrift... Men vi ska inte tala allt för mycket om det, för man ska ju inte haka upp sig på bagateller ;p Haha, men fan avd vi ska nöta i helgen, lätt! :D Mys mys nr 1 kommer det att bli xD

2009-04-01 @ 10:48:13
URL: http://emmsaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0