PowerPoint redovisning :)

Har nyss redovisat min PP, tkr de gick rätt bra, vet dock inte va dom andra tkr, men ja, hoppas inte jag tråkade ut dom allt för mkt iaf :p hehe..

Ja, har slutat nu eftersom vi ahr avslutat datorkursen, så ska snart och träna lite sen och se vad som händer :p hihi, men annars vet jag inte vad jag ska hitta på för skojj.. :p ska mobba robert lite iaf ;)


Jaadu, de va väl vad jag hade att säga nu, slänger väl in ett inlägg någon mer dag antar jag :P eller senare idag ;)

Ha de bra
Puss <3

robert, <3

Kommentarer
Postat av: Gudfar

Westlife

2009-03-10 @ 00:32:36
Postat av: Aaaamandaa

Haha okeey, de har inte jag gjort ;) men tycker om dom låtarna iaf ;)

2009-03-10 @ 12:02:12
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Gudfar

Japp jag har nån/några skivor i stugan har jag för mig. Ha det gott vi får snö idag KRAM

2009-03-10 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0