Middag...... :s

Jaha, ska på middag ikv me Robert, tror de va hans mosters kille som fyllde år eller nått sånt.. ;)

Sitter och lyssnar på en massa musik, och tro de eller ej, men jag har förälskat mig i en del av Westlifes låtar... Dom är så jävla fina...

Här kommer en lista på dom:
  1. Something right
  2. when I'm with you
  3. Have you ever
  4. Hey whatever
  5. Evergreen (finns även med Will Young)
  6. I wanna grow old with you
  7. Amazing
  8. When you're looking like that

Jaa, de va dom.. Helt underbara, helt klart värda att slänga ett öra på ;)

har även en ny favourit hos Lifehouse, STORM heter den :D helt underbart fin :p

Jaa, de va allt jag hade för tillfället, slänger ev in ett inlägg efter att jag varit på middag, vi får se ;)

Ha de super bra :D
Peace*

robert, <3

Kommentarer
Postat av: Gudfar

Jasså så dags nu jag har varit på koncer med dom DET DU KRAM

2009-03-06 @ 16:01:00
Postat av: Gudfar

Dom har jag sett live KRAM

2009-03-06 @ 22:26:28
Postat av: Aaaamandaa

Westlife eller Lifehouse ?? ;)hehe

2009-03-09 @ 13:04:11
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0