a walk to remember..!

En helt otroligt bra film, gråter lika mycket varenda gång jag ser den.. Den väcker så mkt minnen att jag knapp kan fatta de själv. Allt känns så verkligt, men samtidigt så långt borta.. Det är näran så att man kan känna känslorna mellan dom på filmen och rätt in i hjärtat.. Ni som inte har sett den, NI MÅSTE SE DEN! Sjukt underbart fin känslosam fi´lm, den ligger på min topp tre lista, GARANTERAT!!

Jaa, är då i piteå sedan igår kväll, har väl inte gjort så mkt egentligen, mest suttit och snackat och gyrat på :p Men de har varit kul de oxå ;)

Har inte haft så mkt för mig.. Känner mig trött för gämnan, så jaa, skulle vilja åka in och kolla så att allt är som de ska, så ska prata me mamma i helgen och se vad som händer.. Jag hoppas då bara att de är okey, :/ sover iofs dåligt om nätterna, tar tid innan jag somnar och sen vaknar jag oftast 3-4 ggr/natt, vilket är olikt mig.. Men men, tröttheten kan ju bero på de..

annars äre bara bra me mig, har fåt

Kommentarer
Postat av: Henke

härligt me såna filmer sötnos<3 hoppas inte de e ngt fel med dig:(<3

2009-03-15 @ 20:22:03
Postat av: Sabina

Jag kan ringa och boka tid till på fredag om du vill. Gamla vanliga stället antar jag!?



Puss och kram

2009-03-17 @ 07:16:03
Postat av: Emmsa

Jaa, typ älskar den filmen! Vi kan se den när vi har våran nötar dag också :} Visst?! :D<3

2009-03-30 @ 18:47:48
URL: http://emmsaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0