Klippning :)

Ska klippa mig idag, kl 15:15 på hårkompaniet i kalix, :) vet inte hur jag ska göra, men säger bara vad som är planerna till balen så fixar anna-karin nått enkelt och bra :D Ska göra slingor oxå, så de blir lite sommar fräscht ;) hehhe.

Aja, har som sagt varit ledig hela dagen idag, väntar på den "jätte goda" lunchen idag.... potatisgratäng och fläskfillé :/ Hojja..

har blivit av med kryckorna igår, så kan typ gå normalt, fast är väldigt stel i själva knäleden, men de blir nog bra, knät har ju inte återhämtat sig helt heller, utan de är ju fortfarande skadat. Ska fortfarande ta de lugnt och inte springa i trappor me än nödvändigt, får gå på platt underlag iaf, de va bra. Men inte så mycket, måste ju känna att knät håller oxå..

Men men, ska vara hos pappa i helgen oxå :p och så ska jag på Syrrans avslutning med kören tror jag de är i kyrkan kl 10:00 på lördag. ;D ska bli nice :p

well well, nu ska jag se om de finns nått att hitta på här fram till när bussen går. ;) 

Ni får ha de super bra, kommer mest troligt upp bilder på håret och klänningen på bdb ;)

Ha de super bäst :)

Puss&Kram 

robert, <3

Maaandypaaandy @ bdb ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lycka till med klippningen:)

2009-06-11 @ 13:02:49
URL: http://ltg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0