....

Kom på att jag har ju inte skrivit vad  jag fick när jag fyllde år.... :p

Av min underbara pojkvän fick jag ett par örhänden och ett halsband, halsbandet kom idag :) Super fint är de ;) Tack älskling <3

Av Sara fick jag ett Kama Sutra spel och en liten prydnads sak, kan se om jag får nån bild på den så kan jag lägga upp den någon dag :) Och fick även ett läskigt kort, skriver mer om de senare.. :)

Av Maria och Robin fick jag en jätte fin fotläng som säkert oxå kommer på bild sen, och som jag mest troligt kommer ha på mig på balen :)

Sen har jag inte fått ngt mer :)

Joo, angående de där kortet så står de en text på den som lyder såhär:

Amanda,
Latinskt namn; Charmant.

Har en öppen och ärlig personlighet är vetgirig och törstar efter kunskap.
Tycker om förändringar, har en helt egen personlig stil och är snäll och hjälpsam.
Har den energin och viljestyrka som krävs för att uppnå mycket i livet.

Amanda är ett namn
att vara stolt över!


Jaa, jag tyckte iaf att de va läskigt, ved ni tycker de vet inte jag :D men men.. :p

Har varit ledig från skolan idag, och är de även på fredag, så jag åker hem med bussen antingen på torsdag kväll eller så tar jag Grans bussen :D

Imorn och på onsdag slutar jag 13:50 och på torsdag har jag vanliga lektioner fram till lunch, sen har jag ett studiobesök på F21 hela eftermiddagen..

Jaja, nu händer inte så mkt, sitter mest bara och latar mig och skriver i min blogg, vilket jag har blivit alldeles för slarvig med att göra... Inte bra alls.... :p

Aja, nu ska jag va social me min pojkvän en stund, och ska jag hjälpa honom med maten, Kycking och fullkornspasta, eller klyftpotatis, vi får se va de blir :)

Ha de super bäst nu så ska jag komma ihåg att blogga mer :) Är ju inte kul att blogga när de inte är någon som kommenterar, så kom igen nu, Fram med lite åsikter :) Posetiva som negativa, man lär sig av de :)

HA de BÄST!!
Puss&Kram

robert, <3









Kommentarer
Postat av: Emmsa

Du ska få nått av mig, lovar! Haha, bara det att jag är pank just nu... Men jag ska köpa nått så fort jag har pengar till det hela ;D

2009-06-02 @ 22:46:49
URL: http://emmsaforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0