Verk...

Jaa, idag känns de att man lever, nacken verker som jag vet inte vad. Har slängt i mig pronaxen och alvedon nu, och så ska jag till skolläkaren på torsdag så han får undersöka ordentligt eftersom dom på vårdcentralen tyckte de va onödigt komma in när de va så lindrigt.. men hur fan vet dom att de är lindrigt när dom inte tittar på de? Puckon..
Jaja. sitter här nu, har stuga men har inget att göra där så jag har fritid att skriva blogg :p hehe..

är innebandy turnering idag kl 16:00 som jag ska se på, 1NV, 2HU, 3HU och 3HÄ ska spela mot varandra, och de lag som vinner möter lärarna :) hehe. ska bli skojj.. :) sen efter de äre väl bara sitta och chilla och sen sova..  :p

Jaja, mår iaf bra för er som undrar, ungefär hela skolan vet om vad som hänt trotts att de bara är 2 dagar sen.. Men ja, bloggar man och känner en del människor här så äre väl klart att alla vet de snabbt..
Man inser hur gulliga människor är nu oxå, alla dom där tuffa sakerna som aldrig pratar med en kommer och undrar hur de är och så.. :)


Ska sätta mig på en buss på fredag och åka hem, hur fan jag nu ska våga göra de :o :/ men men, man får väl lov att utmana ödet.. har ju aldrig hänt nått me buss för mig ännu, utan bara me bil.. Men nog lär jag säkert hinne me någon olycka me buss oxå, skulle inte förvåna mig, om ca ett år eller så.. :p haha me tanke på att de den 4/5 hade de varit ett år sen vi åkte av vägen me Sofia, och innan de va de kring valborg vi åkte av vägen me mamma, så ja, man har som inte så mkt annat att vänta än att de kommer en olycka till inom ett år... ;)

Jaja, nu har jag suttit för länge så nu börjar de göra ont i ryggen, ska och sträcka på benen så de blir bättre blod om flöde i ryggen.. :)

Ha de bra och sköt om er... <3

Puss och kram <3
Peace*
 
robert, <3


Kommentarer
Postat av: Gudfar

Tänk positivt polar´n därnere håller koll KRAM

2009-02-18 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0