Vårdcentralen..

Va till skolan och åt mat nyss, va förbi hos Skolsköterskan, Birgitta, och kollade ryggen och så, hon sa att jag skulle ringa och boka tid hos vårdcentralen, så har ringt dom, dom skulle ringa upp 14:45, så ska jag se vad jag kan göra..

Nu när man börjar känna efter så känner jag att de gör ont i axlarna och nacken oxå lite smått, men är som fortfarande i choktillstånd en smula.
Kanske blir de värre kanske sämmre, skulle hämtat ut min pronaxen från rummet nu när vi va på skolan, men hade min nyckel kvar här hos robert, smidig som man är.
Men ska väl ta och traska dit sen oxå oxh hämta de.

Jaha ja, vad som händer idag vet jag inte ännum sk få tag på mamma eller pappa så jag kan få hjälp med min skadeanmälansrapport som ska in till försäkringskassan sen.


"Tro, jag vill känna tro, jag vill känna morgondagen nalkas här i lugn och ro, i en vinter värd, finns de någon tro?
Jag vill känna önskan om en tid så djup som friheten, känna tro igen..!"


"Tänk alla famnar jag lämnat, av längtan till dig, för jag trodde du fanns där och väntade mig.
Tänk alla dagar jag vandrat, så sorgsen och trott, för att möta den vackraste människan jag någonsin mött..!"

robert, <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Tjingeling tjejen. Jag tror att du och min andra älskling har hela världens skyddsänglar hos er. Det har varit lite jobbigt för mamma idag när jag inte varit hos dig men jag vet ju att Robert tar hand om dig.



Pussar och krama, älskar dig.

2009-02-17 @ 22:07:59
Postat av: Sabina

Tjingeling tjejen. Jag tror att du och min andra älskling har hela världens skyddsänglar hos er. Det har varit lite jobbigt för mamma idag när jag inte varit hos dig men jag vet ju att Robert tar hand om dig.



Pussar och krama, älskar dig.

2009-02-17 @ 22:09:25
Postat av: Sabina

Ja ja ja, jag är en snurrhöna...sorry ;p

2009-02-17 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0