Suck...

Sitter i datasalen och snorar.. hehe, har blivit mkt bättre nu.. men är förtfarande lite smått hostig..

Ska väl traska hem till robert snart och få mig en promenad och så idag :D Och eftersom de är onsdag så ska jag sova hos han :p Har inte haft några batterier i min tele heller sån igår kväll någon gång, så om ni försökt nå mig och inte lyckats så är de därför..

Jaa, Har som inge mer att säga.. Fick G+ eller VG- på mitt Word prov, vi får se va hon väljer att sätta för betyg när jag har gjort excell provet oxå.. :D

Imorn ska vi få sticka kalvarna och ge dom "medicin" via munnen, muskel och just under huden, och de vi kommer ge dom är bara natriumklorid (koksaltlösning).. kommer nog bli jätte skojj, vi ska även linda bandage på dom och gå två varv runt lagårn' och de ska hålla. Och dom kalvarna vi ska göra detta på har ALDRIG gått i grimma eller varit ute, så de blir lite av en utmaning tror jag.. Men kul oxå. Kalvarna är bäst.. :p

Hmm, har som itne så mkt mer att säga just nu.. Kanske slänger in några rader när jag är hos Robert, vi får se.. :p

Men ha de super bra så hörs vi..

Puss <33
Peace <3

robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0