Snön faller vit...

Sitter här hemma i min ensam het och tänker och funderar.. Saknar min pojke otroligt mycket, tycker inte om att åka ifrån honom, känns så tomt och ensamt..

Vädret är grått och jag sitter och ser på när snön faller vit mot marken, landar mjuk och fint i den snön som redan ligger där.. Lyssnar på Himlen är oskyldigt blå och känner en känsla av längtan, lycka och sorg..

Allt är bra, allt är glömt
Trodde jag tills jag tittade uppåt och snön föll
Jag saknar dig så..!


Idag bär de av till skolan igen, ska se beck och sen krypa ner i säng.. Har en hel skolvecka att jobba mig igenom..
Vet inte vad ajg har för lektioner eller så, men de märks.. :p

Igår hade jag och min älskling 5 månader till sammans.. 5 månader fyllda med kärlek och känslor.. Lycka, sorg och rädlsa.. Och ännu så är de bara början..  Mycket mer ska de bli.. Du är de underbaraste och finaste jag har älskling, ingen kommer någonsin kunna ta dig ifrån mig. Ska hålla hårt i dig, vi ska kämpa oss igenom alla svåra stunder som kommer. Vara starka och finnas där för varandra. eller hur ?! <3

Har aldrig känt dom här känslorna så här starkt förut, aldrig någonsin.. Du är helt underbar sötnos..

De är för oss solen går upp
Lyser som guld för kärlekens skull
Solen går upp så oskuldsfullt
Lyser på oss för kärlekens skull..

har inte så mycket mer att säga för stunden..
Uppdaterar er imorn om hur dagen varit och så, om jag hinner och hittar en dator vill säga...

Ha de bra :p

Puss och kram <3

Peace*

robert, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0