PowerPoint

Nu är jag klar med min PowerPoint som ska redovisas efter lovet. Så har slutat för dagen nu :) Rätt nice faktist.. :D
Ska sätta mig och plugga om kol och maila över de till Ola sen oxå så jag har fått de gjort och så ska jag plugga arbetsliv och etologi. :)

Känner verkligen för att plugga idag, är riktigt sugen, på riktigt alltså.. ska be robert hjälpa mig med min Engelska artikel oxå (Har tillstånd från läraren att få hjälp). Så ja, vi får se vart dagen slutar.. :)

Igår så städa vi lite i Roberts lägenhet, dammsög och skura och robert diskade och stöda lite i köket och så grovstäda han toaletten :D Fint blev de, och gott luktar de. Sen sussa vi sött.. :)

Jaha, sitter här nu och ugglar, ska snart och fika, tror jag. Om de är "gofika" ska jag ficka. Men inte annars, är inte så sugen på mackor.. :p

Aja, nu ska jag inte tråka ut er längre..

Ha de bra :)

Puss och kram

robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0