Och de händer.... IGEN!

Krascha me bil för tredje gången i mitt liv idag... Inom två år ska aldrig mer sätta mig i en bil.
Idag gick de väl bättre än dom andra gångerna, men nu volta vi 2-3 varv me bilen... :/ Hojja..
Jag hatar bilar, ska aldrig mer åka bil... Suck

De är så typsikt, när man som äntligen har kommit över den värsta rädslan av bilar och så att man lixom äntligen kan slappna av i en buss och de så måste de så klart hända IGEN..
Jag kommer ju aldrig bli fri min åkrädsla.. FY FAN rent ut sagt..

Viggo, roberts hund, satt ju lös i bilen och snurra runt där som i någon karusell oxå, men han verkar då må fint, han haltar inte eller visar inte att han har ont och beter sig helt normalt..

Ja, va ju då inte lika illa chokad som Sara, hon som körde, va.. Hon satt kvar i bilen drygt en kvart och hyperventilerade och rörde sig inte alls...
Så jag stod där och som försökte få henne att lugna ner sig och få kontakt me henne, sen när hon började andas normalt gick jag och kollade till deras hund så hon mådde bra och tillbaka till sara och höll henne lugn.
Sen kom peter, saras kille, och gapa om vart hundes koppel va, och jag sa att jag inte letat efter de utan försökte som hålla koll på sara..
Blev lite irriterad över hur han for fram som att inget hänt.. Han va säkert chockad, men de va ju som ändå han som orsakade olyckan genom att dra i handbromsen när Sara skulle köra om och vi åkte rätt emot diket..
Vi hade tur som precis missade de där räcket som är på vägkanten som ska hindra att man åker ner i diket...


Sen när vi väl kom upp på vägen så stod jag och krama sara och som intala henne att de va lugnt att de inte va någon fara och att alla hade klarat sig bra..

Jag börjar som tro på de folk säger. Jag har nog fan ängla vakt trotts allt. Tredje olyckan på 2 år och jag har ändå klarat mig hyfsat bra alla gånger...

Vi kom då hem tillslut eftersom marcus va så snäll och hämta oss, väl hemma bad jag mamma ringa, och då kom tårarna för att choken släppte och jag hade tid att tänka på mig själv inte på sara och Robert..

Ja, de verkar inte som att jag har fått några direkta skador som jag känner nu, har lite ont i höger underarm, tror jag har slagit i den berömda knölen på armbågen eller nått, men ja, vem vet. Äre sämmre imorn så går jag till skolsköterskan så får vi se va hon säger, kanske måste till sjukan, men ja, vi får som sagt se..

Nu ska jag göra mig klar för sängen..
Ha de bra och KÖR FÖRSIKTIGT!!!!

Puss och kram, sov gott.. <3

robert, <3

Dagens fråga: Vem fan drar kryckan på vinterväg i 70 km/h?!?! idioti skulle vilja slå den jäveln!! // Robert

Kommentarer
Postat av: Henke

Håller med robert vilket jävla pucko!

2009-02-16 @ 23:37:46
Postat av: Aaaamandaa

Joo, är lite skakis ännu.. men man känner att man lever...

2009-02-16 @ 23:46:04
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad är det för jävla fittnylle som drar handbromsen när nån annan kör!? SPECIELLT när hon ska köra om! Han tyckte inte hon skulle göra det kanske, men det var ju trots allt hon som körde, INTE han! Han borde inte få sitta i en bil för sådär gör man bara inte!

2009-02-17 @ 07:53:44
Postat av: Aaaamandaa

Jaa, så kan man ju oxå se på de.. Vi klarade ju oss som tur var bra.. Är lite smått stel idag och de, men annars är de ju lugnt...

2009-02-17 @ 09:34:03
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/
Postat av: Emmsa

Jaha, det var ju... Positivt ;(

Jag kommer dit på lovet så nita vi han, Frick! Jag håller, du slår, så som vi har planerat flera gånger? ;]

2009-02-17 @ 14:10:02
Postat av: Aaaamandaa

Klart, alla tider att vi ska göra de för fan :D :P

2009-02-17 @ 15:40:00
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0