Morgonen efter gårdagen...

Jaa, har sovit några timmar i natt, va rätt skönt när man äntligen kunde somna..
Varje gång jag stängde ögonen såg jag bara hur bilen snurrade runt i snön och hur allt bara flög omkring.. Jag såg sara sitta där i bilen och inte röra sig.. De va så självklart att de skulle gå åt skogen när han drog i handbromsen, de va så uppenbart när man såg hur snökarmen bara kom rakt emot bilen jag tänkte bara "de här blir min död" Men så blev de inte..

Ja, nu såhär dagen efter så känner man ju av att man rullat runt me bil i ett dike iaf, men de är inget allvarligt, har lite ont i ryggen bara och känner mig lite stel.. Men de går över, ska ta en pronaxen sen tror jag, iaf en halv.. Men de är på skolan,så ska motionera dit sen oxå..
Tack och lov så klarade nacken sig bra den här gången vilket känns skönt. Vill inte ligga och inte kunna röra på armarna igen, de va verkligen ingen höjdare om man säger så.

Ja, får se vad som händer idag, ska gå till Skolsköterskan sen när vi går till skolan och se va hon säger, kanske måste man in till akuten, kanske inte, de märks då..

Skriver mer sen och uppdaterar er om hur min dag har varit...

Ta de lugnt

Puss och kram <3

robert, <3

Kommentarer
Postat av: Gudfar

Se till så att han som drog i kryckan får LIDA man leker inte med andras liv

2009-02-17 @ 10:15:19
Postat av: Gudfar

Jag kan plocka han

2009-02-17 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0