Kycklingsallad och semlor! :p

Ja, idag på skolan va de bruna bönor, och som efterätt fick vi semlor, eftersom de är fettisdag.
Sen när jag och Robert gick hem så gjorde vi iordning Kycklingsalladen och sen åt vi mer semlor..
Jag har då ätit 2 semlor idag och robert har ätit 8 st.. hehe, han mår inte så bra nu min sötnos (a)

Hmm, har pluggat lite idag, me arbetsliv. Sitter och svarar på lite frågor om hur barn och ungdommar får arbeta.. Rätt intressant att läsa.. :p

Hade betygssnack me Ola idag oxå, han sa at jag var en toppen fin elev och att jag inte riktigt fatta hur duktig jag egentligen var, och då erkännde jag att jag inte gjorde de, och då sa han "Men ta och fatta de då!" :p
Så fick massa beröm :p

Ja, nu ska vi väl ta och städa här, eller försöka ta tummen ur arslet och göra nått iaf (a) :p sen får vi väl se hur de går..

Sen blir de sängen och sussa sött.. ;)

Ha de bra och sov gott ;)

Puss och kram :p

robert, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0