Jaha ja :p

Sitter i biblioteket, har pluggat lite engelska eftersom vi ska ha glosförhör nu 10.05, om vi har någon lärare vill säge, så har kollat igenom dom en sväng.. men vet inte riktigt om dom fastnat, men får  hoppas på de bästa..

Idag vet jag inte vad som händer alls.. har ingen koll på något ännu... :p men de löser sig, ska kankse och träna lite lätt och så..

Åker hem imorn, för dom som ville veta, ska sjunga i kyrkan på fredag så ska på körträning imorn.. :D LÄNGTAR....


Men men, nu ska jag dra mig här ifrån.. Ha de bäst..

robert, <3

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Har du testat ett par MoonBoots någongång?

Eller tycker du att det är världens fulaste skor??

Berätta vad du tycker om dem!



Eller vet du inte vad det är jag pratar om? Kika då in på min blogg så ska du få se!!

2009-02-11 @ 09:49:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0