Två nätter..

Nu har Robert sovit här två nätter i rad :) De har varit jätte mysigt :D

Idag ska man då åka tillbaka till skolan efter att ha haft lov en vecka... ;) Ska bli rätt nice, men har ändå varit skönt att vara hemma, om jag ska va helt ärlig :p

Igår gjorde vi väl inte så mkt, var till Daniel och åt smörgåstårta, eller robert åt inte jag, sen gick vi från grytnäs till Nova och träna, jag träna dock bara 15 min kankse, de va ju fett jobbigt, va kondition, men brönde 91 kalorier på de så de va ju inte förgäves, Robert va ju värst då me 400 kalorier på 30 min :p hihi, de va FETT :) Jaa, sen kom pappa och hämta oss så skulle vi till Grytnäs och hämta kläder och så till Robert, men fick ett litet hinder på vägen, men de gick bra iaf :p

Så sen kom vi hem, och då va de ut me hunden, sen raka vägen i säng och SOVA!! De va så skönt, va helt slut alltså ;p

Aja, de va allt för dagen de :p skriver säkert nå sött inlägg imorn eller nått ;)

ha de sweet :D
Puss&Kram

robert,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0