Städat, :)

Hejsan folket.. Idag har jag varit på skolan, hade stuga och sen arbetsliv me JD :D Nu har jaf städat lite smått här i Roberts lägenhet :) Fint blev de :p

Nu sitter jag och sjunger lite på allt och ingenting ungefär... :p och vet ni vad??? ÄLSKLING KOMMER HEM IDAG!!! och så ska vi och gratta emma som fyllde 17 igår (: mina flickor börjar bli stora nu ;) haha, okeey, nog för att ajg är mindre än dom, men baaaagateller ;)

Så jaa, ska åka hem med 15:15 bussen idag, så är i kalix ungefär samtdigt som sötnos :D Men han hinner nog före skulle jag tro ;)

Jaaah, så äre.. nu ska jag sjunga vidare och se så allt är där de ska och så.. :p


Ha de bäst allihopa och ha en GLAD PÅSK!!

puss <3
robert, <3

Kommentarer
Postat av: Emmsa

Haha, jävligt fint party det blev ;D Jag är ju jävligt tacksam för att någon hindrade mig! xD

2009-04-12 @ 10:07:21
URL: http://emmsaforss.blogg.se/
Postat av: Gudfar

PARTY!!! Va nu Amanda förklara dig

2009-04-13 @ 15:38:50
Postat av: Amanda

Emma fyllde 17 så de va födelsedagsparty :p Inget sånt party som du tror, bara ett kalas :p

2009-04-15 @ 19:26:18
Postat av: Gudfar

VADDÅ?? Va mena jag då???????????????????hehe

2009-04-16 @ 05:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0