Inga pengar, inget batteri..

De mest tragiska i världen har inträffat.. Näärå, jag bara skojja..

För er som ville veta så har jag 0,10 kr på mitt kort och har väldigt LITE batterier kvar i min telefon, så jag är inte så kontaktbar idag..

Ska på ängla ikv, är basket på centrumskolan, alla som vill komma är välkomna, de börjar kl 18:00 och så hänger vi där och spelar sen går vi väl till ängla sen och fikar och så :p

Va me min pojke igår, de va jätte mysigt :) Han kommer BTW oxå på ängla ikv sa han, coh gör han inte då så slår jag honom :p men anyway. Är barnvakt nu tills mamma kommer hem, behövde inte gå in till stan igår, men idag vill jag göra de, så ska fråga mamma om hon behöver hjälp me nått, annars traskar jag iväg, ska skicka ett sms till robert då oxå när jag har en mobil som har pengar och batterier ;) haha.

Jaja, Idag vet jag inte exakt vad som händer förutom ängla då då :p Längtar ju som lite till de ;) de är så grymt roligt att hänga me en massa människor och sen ska man få spela basket för första gången på grymt länge.. :p Har bara spelat man mot man me robert, och de är ju kul, men de är inte samma sak som att spela i ett lag alltså :p

Hittills idag har de inte hänt nått, suttit här en stund, sjungit lite, sett  på mulan med syrran en stund :p

hmm, jaa, de va väl som de ;)

Kanske kan slänga in ett meddelande senare ikv efter ängla om jag har möjlighet till de, nu ska jag kolla mina mail och se om jag har fått nå svar från hotellet angående sommarjobbet :p HOPPAS!! :) hih..

Men ni får ha de super bra :p
puss&kram

robert, <3

snart 7 månader älskling <333
Du är de finaste jag har och jag kommer aldrig att släppa taget om dig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0