Ibland..

.. känns saker som är rätt bara så väldigt fel.
Ibland funderar jag på om jag verkligen har valt rätt vänner, rätt skola, rätt kille.. hur ska man veta?
Jag funderar mycket över livet, och fick ett fnatt för några dagar sen när jag verkligen insåg vad man går igenom i livet, för att sedan bara lägga sig och dö..
Vad händer sen ? Föds man på nytt? Blir man ett "spöke"/ande som inte har hittat över till andra sidan?

Allt känndes så konstigt när jag kom på de, att vi helt enkelt bara ska dö en vacker dag..
Livet är konstigt oxå, de händer saker man inte förväntat sig, saker som inte borde hände, saker som måste hända..


Jag har då funderat över mitt liv, just nu, precis när jag skriver detta inlägg känns de så här..

Jag har gjort MÅNGA misstag, MÅNGA sne steg och jag ångrar de, men samtidigt så har de på nått sätt ändå varit värt de. Hade de inte varit för mina sne steg och misstag, då hade jag inte stått här idag och varit den jag är. Jag har världens finaste vänner, världens underbaraste och finaste pojkvän och jag går på jordens bästa skola.
Jag trodde inte att de fanns en skola som va så rätt för en människa, som va som skapad för en. Tänk såhär, alla dom drömmar du haft av skolan, de slår in, men de finns mer än de, saker du inte ens hade kunnat föreställa dig att det skulle finnas på en skola, de är ju sjukt underbart..

jaja nog om de, ska kankse berätta lite vad jag har gjort nu oxå och inte bar mina funderingar :p

Har ju lov nu i veckan, har varit me mamma och jobbat lite sen har jag varit me killen, och med EMMA :D <333 ska va me emma typ imorn eller nått sånt oxå.
Idag så ska jag kanske gå in till stan, 10 km/1mil ;p
Är länge sen nu, och så blir de ju första gången i år oxå :D

Annars vet jag inte vad som händer, passar syrran nu, hon har feber och så.. Jaja, vi får se vad som händer idag då :p

Ha en toppen fin dag, här har vi sol och några plusgrader :p
PussKram <3

robert, <3

Du är de bästa som finns.. Älskar dig massor <3

Kommentarer
Postat av: Gudfar

Ge fan i å fundera så förbannat det känns i kroppen öm det är rätt Hajaru kläpp

2009-04-17 @ 13:16:19
Postat av: Aaaamandaa

Men förlåt för allt i världen då..! :p

2009-04-18 @ 12:19:28
URL: http://aaaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0