9 Oktober 2008 - ^_*

Jaa sitter i datasalen, ätit älgskav och kyklingsallad till lunch nyss, de va super gott.... :p men men.. jaa, ska ha etologi om 20 min, så ska börja bege mig mot rummet och hämta böckerna och gå till smådjurshuset.. :p vi ska snart börja med betéende studier på olika djur, vet inte vad jag ska välja själv, men de märks... :p


I växt och djurliv är växtdelen ÄNGLIGEN över.. :D nu har vi då börjat med djurdelen, Therese och jag ska göra forskning om "moderkaksdjur" vad nu de är.. :p hehe de lät spännande så jag valde de :p men men, vi får se vad som händer.. :D


Skriver ev mer ikv om jag inte tränar innebandy eller på gymmet vill säga :p men vi hörs och ses iaf.. :D ha de...
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0