8 Oktober 2008 - ^_*

Jaa, sitter på skolan då, har nyss ätit potatisgratäng och grillspett, SUUUUPER gott.. :D MUMS.. :D Är mätt som jag vet inte vad..
Hoppas på att se kalvningen den 10:e på fredag alltså, så de är bäst för kon hon kalvar förw 12:10 annars blir det hårdhandsken.. ;p


Jaa, ikv vet jag väl inte vad som ska hända mer än att vi tjejer på elevhemmet ska basta :p :) Ska nog bli super kul tror jag :D


Har även gjort ett Växt och djurliv prov idag, de känns som att de gick väldigt bra, så vi får väl se vart de slutar, ett G får jag iaf de känner jag på mig ^^


I don't love you like I loved you yesterday..


Dina ögon glimmar som diamenter i ett hav av guld.. <33
Robert Sandberg <3



Ha de bäst... Pusss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0