7 oktober 2008 - Tankeställar helg

I helgen fick jag mig en tankeställare, jag ska inte gå in på några detaljer, men de va iaf väldigt nyttigt för mig att få fundera och att få ha den där tårsprutande diskutionen med mamma, <3!
Jag funderar fortfarande mkt på varför jag gjort vissa saker som jag kanske inte borde ha gjort.
Och jag kan säga att jag är inte stolt över mig själv längre, jag har nedvärderat mig i ögonen på någon som älskar mig mer än vad någon annan människa på hela jorden kan och någonsin kommer att göra, min mamma.!
Jag vet att det jag gjort har varit fel, men ibland händer saker man inte tänker på. Man tänker sig inte för förens det är försent.. Jag ångrar det jag gjort, men jag står oxå för de.. Jag kan inte ändra på de förflutna, men jag kan nu tänka mig för innan jag gör någonting..

Förlåt mamma, jag ska skärpa mig och bli en bättre människa! <3



Nåja, gjort är gjort, kan inget göra.. sitter nu då på skolan och ska väl äta snart, sen plugga.. ska äta KEBAB <333 Gott.. men men, jag skriver mer nån annan dag..
Ha de bäst....

Tänk på vad du gör innan du gör de så du slipper en massa oväntade konflikter.. de är bara jobbigt och de blir tungt i längden....
 <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är redan den bästa människa/dotter som finns...

Älskar dig gumman

2008-10-08 @ 12:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0