27 oktober 2008 - Stjärnan föll!

I går kväll när jag hade varit hos Robert och klev ur bilen när han körde hem mig såg jag upp mot himlens alla stjärnor. De va så många, Miljoner, trilljoner, OÄNDLIGT. Och DÄR, mitt bland en oändlig massa av stjärnor faller en ensam en. Jag blev förvånad, men jag önskade mig nått som jag hoppas verkligen kommer slå in..

Fick en fin låt av en kompis nu på morgonen

Never knew I could feel like this

Like I've never seen the sky before

Want to vanish inside your kiss

Every day I love you more and more

Listen to my heart, can you hear it sings

Come back to me, and forgive everything

Seasons may change, winter to spring

But I love you until the end of time

Men men, nu ska jag inte skriva nå mer, ska ut till mamma i veckan iaf, för er som ville veta :p

pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0