21 oktober 2008 - 12:25 <3

Har "sovmorgon" till 12:25, sen har jag Etologi, beteende studier med dumboråttor, ska sitta och titta på dom i en timme, och anteckna ner allt dom gör..
Eller ja, vi ska sätta ner dom i en helt ny miljö och se hur dom reagerar... :D Jätte kul faktist + att dom e söta :D


Idag vet jag inte annars vad jag ska göra, ska nog förbi hos robert en sväng idag och va social me honom :D Hehe, vi firar 1 månad idag :D Snacka fort tiden går.. :p

Jaja. hmm, ska till Munkviken fre-sön med Ledarskolan.. Massa olika ledarskolor från hela västerbotten kommer dig och vi kommer vara över 100 personer där, kommer nog bli jätte kul :D Eller jag vet att de kommer bli kul, och mkt lärorigt... :D

Jaa, sitter och lyssnar på låtarna en kompis i Skåne har skrivit till mig :D Jätte söt är han, och jätte gulliga texter :D

"I go anywhere just to win your heart!" <3

"Vackra ögon ser på mig jag ser tillbaka på dom, jag smälter av och ser dig le och jag kan inte stå upp!"

sååå söt :D man typ bara ler av låtarna :D

Tack Jonny, för din underbara musik :D <33

aja, ha de bäst nu folket.. Vi hörs.. :D

pussss <3

Robert Sandberg, 21/9-08 <33



Udt :D

Min grupp idag då, vi hade som sagt sovmorgon fam till 12:25, sen skulle vi göra beteendestudie på dumboråttor, men vi fick bara ut den ena för den andra va aggresiv, så vi gjorde bara på henne, sen böt vi djur till gerbilerna :D

De gick jätte bra, hade bara 2 rymmnings försök.. ;p hehe, men men, gerbilerna har en unge som är grymt söt ;D den är extremt liten och har inte öppnat ögonen ännu :d hehe. Och den rackaren rymmde från buren oxå, de va bara ett fall på ca 1.20 eller nått. Så vi fick undersöka henne och se så hon va hel och de va hon :D hehe..

Pussss <3

Kommentarer
Postat av: Emmsa

Haha, du typ hetsar ;p<3

2008-10-23 @ 13:57:56
URL: http://emmsaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0