2 Oktober 2008 - Jaja..!

Why can't you see
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?



vad är de som händer med mig? Jag bara svävar bort, känner mig helt frånvarande, hela världen bara snurrar runt runt runt och jag börjar må illa. Jag hänger inte med. Marken under mig gungar och de känns som att jag bara flyger fram och tillbaka mellan väggarna, som att jag inte har någon kontroll över mig själv längre. Jag förstår inte vad de är som händer.. Men någonting är fel. De är inte så här de ska vara.. Varför är de så här då ? Min värld snurrar, jag är yr. Är förvirrad... Jag förstår inte... Vad är de för fel?



Denna förvirring har jag varit med om flera gånger, och jag finner inget svar på vad de är, jag känner bara att någonting är otroligt fel, de ska inte vara såhär. de är någonting som inte stämmer.. Men jag vet inte vad "/
De känns som att jag har förlorat kontrollen över mitt liv, som att någon annan styr min värld.. Besluten jag fattar är inte mina, de är någon annas, allt jag gör är för någon annan, till någon annan, i någon annans ögon. Jag är inte mig själv längre.. Mitt inre har flytt ifrån mig, jag lever inte som mig. Jag har en annan själ i min kropp. Den här kroppen tillhör inte mig, denna själen är inte min. Men hur ska jag hitta mig själv igen.. vart är jag, vem är jag?
VARFÖR?
Jag är helt borta. Jag får ingen kontakt.. Allt bara är, men jag kan inte registerar nått. allt bara är. utan att hjälpa mig. Allt bara är...


Är det någon som förstår mig? är de någon som hör mitt rop på hjälp? Är de någon som ser? Är det någon som......?


I'm lost in a world without love.
I'm lost in a world without you.


Why is things so hard to belive into?
WHY?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0