19 oktober 2008 - Piteå <3

Gårdagen va rolig, man fick sig några sköna skratt med Emma under eftermiddagen och på kvällen kom en massa tårar och känslor fram när vi såg "the notebook" hann aldrig se klart "A walk to remeber" men den har jag sett förr så de är chill.
Men snacka jag grina till "the notebook" fick som en igenkännande känsla, vilket beslut ska man välja? De gammla minnena, den sanna kärleken? eller de nya och ha en ångest hela livet?
Jaa, jag tyckte den filmen va underbart bra... :p de är typ kärlek..<3 Gaaah.. Måste se den igen, hehe :p <3

ska snart iväg på ledarskola, ska va där 5 timmar, sen ska jag hem slänga i mig nått att äta och sen åka buss till PITEÅ <3333333

Jaa, men skriver mer i morgon antar jag :D <3
hehe ha de bäst <3

puss <3

Jag älskar dig Robert! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0