18 Oktober 2008 - Filmkväll med flickorna :D

Idag ska jag, Sofia och Emma ev. ha en filmkväll bara vi tre.. ;D Vi ska se "the notebook" och min favourit "A walk to remeber" Så de lär bli många tårar som faller ikväll.. ;D hehe..

jaja, sitter hos pappa nu, saknar Robert och mina söta kossor ;) xD heheh.. Ja, haha, vad ska man säga ? Hmmm..
Är som förtfarande smått irriterad på vissa personer som lägger sig i mitt liv, men som tur är för dom så har dom bett om ursäkt, men jag blir iaf störd.. Jag fattar inte vad dom håller på med alltså, de är störande och man får som inget eget liv.. Aaah, aja, skit samma.. :p hehe....

Nu ska jag nog duscha tror jag, eller nått i den stilen.. :p
Ha de super bäst allihopa :D
Pussss <3

Amanda <3 Robert (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0