13 oktober 2008 - LESS!

varför ska du/ni testa mig hela tiden? JAG BLIR GALEN PÅ DIG/ER!
bara för att jag känner en person som är halvkänd betyder inte de att du ska få hans nummer av mig eller att du ska snacka me han. Han kankse inte vill ha en massa jobbiga tjejer eftersig, FATTA.
Han och jag är vänner, vi lixom känner varandra, umgås med varandra, så allvarligt, LÄGG NER!

Och sen ska du fullständigt skita i mitt privat liv, de är inget du har med att göra.. Jag lever mitt liv och du ditt, så snälla du.. Jag pallar inte med de här längre... SLUTA SNOKA OCH LÄGG DIG I!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Måste allvarligt talat ta ut mina aggretioner på någonting, jag blir tokig på människan snart.. Seriöst.. Gaaaah... ORKA!
:@ GRRR!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0