8 December - <3

Suck.... Sitter på skolan, känner mig lite små seg här... :p hehe.. :p jaja. idag har man väl inte gjort nå vidare mkt tror jag. typ räknat matte, haft klassråd, haft naturkunskap, sen lunch, sen innebandy på idrotten, sen matte igen och nu har jag då slutat.. :p

Ikv vet jag inte riktigt vad som händer.. ska väl typ sitta och häcka på rummet med min söta sköldpadda tror jag.. hehe, har typ bastu på rummet  för hennes skull ju :p hihi..

jaa, har sovit som en sten i natt efter att jag sett wallander.. :p den va grymt bra alltså.. :D

Hmm, jaa, nu ska jag inte tråka ut er mer, så vi hörs... :p


Puss och kram... ;) <3
 

Du är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0