4/12 2008 - 200 situps<3

Jaa, sitter på skolan.. 

har gjort 200 situps för ett tag sedan. stod planka 3 min efter de oxå.. :p de va rätt skojj.. :p

idag hade vi våran sista etologi kurs, lite tragiskt äre faktist.. och i morgon ska jag gå på en VG lektion i Naturkunskap.. :p rätt intressant faktist.. håller på att plugga om människoraser och hur vi blev människor, varför de är en fördel att gå på två ben ist för på fyra osv.. och nu i morogn ska vi som strävar efter ett högre betyg än G se en film om jordens bakrund. hur jorden blev till.. Och hur dom tror allt har hänt.. Tkr de verkar intressant.. :p


Hmm. jaa, vad mer ska man säga ?
Jaa, är lite smått trött faktist.. la mig kring halv 9 igår kväll och upp idag halv 8..  men iofs somnade jag ju inte direkt, utan va vaken till närmare 1 tiden..

jaja, nu väntar jag på att sötnosen ska ringa mig.. :p hihi ! längtar.. .p nu ska jag och se tv eller nått i den stilen..

Ta hand om er nu.. <3
puss :D



"Världen är alldeles för farlig att leva i - inte p.g.a alla dom människorna som gör någonting ont,
utan p.g.a dom som står bredvid och låter allt hända!"


saknar dig.. <3



MUSIKEN ÄR MITT LIV <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0