30 december - overklig helg.. <3

Daah, jag har haft en helt underbar, overklig helg alltså, jag tror typ jag dör eller nått... :)

världens bästa julklapp..... Suck, jag drömmer alltså, sånt här händer inte mig.. de gör bara inte de..

En svit på hotell Valhall, relax, buffé och jaa, de är bara för bra... :) Men de va så förbannat kul alltså... Bada Jaccuzi, och åt super god mat och så.. MUMS, de va LOVELY <3333

Igår va jag först en sväng me brorsan och Christin ner på lyktan och fikade lite, JÄTTE kul, och JÄTTE gott.. Sen kom Robert och hämtade mig och så for vi och tränade, trodde jag skulle ha betydligt mer träningsverk än vad jag har, för den existerar knappt, men de va jobbigt på gymmet, och de va MYCKET tjurighet i de jag gjorde alltså... Men jag lyckades, och de va skönt sen när man va klar, :p hehe, jag kunde inte ens lyfta vattenflaskan då, den va för tung... :p de va lite skojj faktist.. xD

Jaja, idag tror jag att jag ska va me pojken iaf.. vet inte va vi ska göra eller så, men de lär ju märkas, imorn/nyårsafton, och nyårsdagen har jag tänkt att jag ska hjälpa han på gymmet och städa, om han nu vill de förstås.. :p
De är tyå kul att städa där, hehe (a)

men men, nu ska jag inte tråka ut er mer med mina boooring nyheter, insåg att jag måste börja bli mer aktiv me bloggen eller nått (a) känns som om jag har varit lite slö med den nu under lovet..

Men har haft ett super bra lov hittills, och tror de kommer bli bra resten av lovet oxå, jag känner de på mig... i lilltån :)

Men men, ha de super bäst och hoppas ni alla får ett GOTT NYTT ÅR! :p

Pussar och Kramar <3

Robert Sandberg, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0