13/12 -08

Suck, är irriterad, hela tiden.. blir galen, jag fattar inte va de är för fel på mig.. Blir typ sur för minsta lilla som händer..
Jag håller på att spricka alltså..

Saknar min underbara ängel och allt är bara bajs just nu.. Läntar till söndag när jag får krama min underbara pojke.. och ska pussa på han jätte mkt... :)

Du är underbarast älskling..

Sitter som sagt typ hemma och degar, lyssnar på musik, och halvsover.. Är lite små less på allt och alla, vill bara vara för mig själv.. Isolera mig och sitta i konstant mörker helt ensam..
De känns så mörkt i mig just nu.. Jag vet inte vad de är som händer, men är trött, grinig och allmänt blä bara..
Kan inte bara vissa människor förstå att jag vill va ifred ? Varför ska de va så svårt att se ? Ska man behöva bli sur för att få va själv, skrika och bli allmänt galen ?

Robert Sandberg, jag saknar dig enormt mycket.. <333

ha de bäst...
peace <3


Kommentarer
Postat av: Sabina

Det förstår du väl att du inte får vara ifred. Vi älskar ju dig och vill vara me dig....lilla taggtråden.



Vi ska iväg och käka julbord här nu...mmmmm



Puss och kram //mamma

2008-12-14 @ 16:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0