12/12- 08 | Jesse McCartney |

Jesse McCartney, 21, född 9 april 1987.. <3

Han är en stor idol och förebild för mig.. Han har underbara låtar och fantastiska texter, han har en underbar sångröst och är en underbar skådespelare... Den karriären han har fått, den vill jag mer än gärna ha...

Ska nu till våren söka till IDOL och se vad dom har att säga om mig, om jag duger till att bli stjärna, eller inte.. :p


Sitter nu hemma och lyssnar på Jesse McCartney - Make up underbar låt alltså.. <3
Saknar min sötnos massor alltså.. de är hemskt att vara ifrån dig... :/

Aja, hmm, är barnvakt idag, och imorgon, på söndag ska jag ev. va me Fiia, vi får se hur de blir.. :D hihi, men men.. nu orkar jag inte skriva mer... tror jag :p hehe..


James Blunt - Goodbye my lover
- Väcker otroligt många minnen den låten alltså, den är älskar från djupet av mitt hjärta, den går rätt in i själen och får de att lixom skära till, men på ett bra sätt... Fina minnen... <33


Ha de... pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0